۹ پاسخ

الان که وقت آیودی نیست😳🥺😠بابا بیخیال شو

اره خیلی شنیدم با ای یو دی حامله شدن بعد اینا طبیعی زایمان میکنن یا سزارین میشن

مامان من با آیودی حامله شد دوقلو

مامان من خواهرمو با ای یو دی حامله شده😑

من دارم پریودم عقب افتاده یعنی هرماه عقب میفته الان از استرس داغونم فردا یه بیبی چک بزنم

آره راضی ام پیش ماما گذاشتم ۱ تومن

جلوگیری اصلا نداری؟

اره راضی ام

اره راحتم

سوال های مرتبط