۶ پاسخ

سیر از سفره پا نشو
فقط همین.

منم ۷۰ هستم ومیخوام رژیم بگیرم قبلا رژیم گرفتم ۱۰ کیلو کم کردم بعد یک سال رعایت نکردن باز شدم ۷۰
حتماا قبل از اینکه بشینی سر سفره دوتا لیوان آب بخور وسالاد حجم زیاد حتما اول غذات وسطش بخور باعث میشه زودتر احساس سیری نکنی وفستینگ حتما بگیر

حتما باشگاه برو روزای ک باشگاه نداری باید پیاده روی داشته باشی
تنقلات فست فود قند و شکر مصنوعی رو حذف کنیددبطور گامل
قندهای طببعی هم محدود کنید مث میوه خرما اینا
ماکارانی برنج سیب زمینی کم تر کن بجاش پروتیین بیشتری مصرف کن و سبزیجات

اب بخور
صبح ها اگه رفلاکس نداری زنجیبیل لیمو بریز تو آب بخور
پیاده روی کن حتی تو خونه
مدیتیشن کن
بابونه بخور چون تیرویید داری گفتم احتمالا اعصابت هم ضعیفه
شب ها زود بخواد
فستفود و شیرینی نخور

منم تیرویید دارم فقط باید قند و شیرینی رو حذف کنی نه فقط مصنوعی همون میوه هم باید نهایت روزی یه واحد بخوری نون و برنجتم کم کن ما چون تیرویید داریم زود لاغر نمیشیم تو دراز مدت جواب میده هر روز پیاده روی هم برو

سلام منم لازم دارم اگه میشه بگید چه جوری زودتر لاغر بشم

سوال های مرتبط