۱۱ پاسخ

اصلا نترس من دوتا زایمان طبیعی داشتم یکی شونزده سالگی و هجده سالگی بمحض بچه دنیااومد تمامه دردهات فراموش میشه انقدر خدا اون لحظه بهت قدرتو تحمل بهت میده ک بعد باورت نمیشه ایجور قوی بودی الانم بازمیخوام طبیعی زایمان کنم

با دکترت حرف بزن اگه مشکلی نداشتی از ۳۴ هفته ورزشارو شروع کن ورزشای الاکلنک و پروانه، توپ ،حرکت گربه .پله رو بالا پایین برو پیاده روی بکن از ۳۷ هفته هم شیاف گل مغربی استفاده بکن و رابطه بدون جلوگیری داشته باش اینا کمک میکنن راحتر زایمان کنی

عزیزم اصلا هیچ ترسی نداره الکی استرس نده به خودت چه زایمان طبیعی چه سزارین هردوتاش سخته و برا هرکی یجوره پس فک نکن سزارین بهتر از طبیعی یا بلعکسش هردو سختی های خودشو داره

ورزش رو باید شروع کنی دیگه ، طبیعیه ترسش همه داریم

ترس نداره عزیزم سعی کن ورزش کنی پیاده روی کنی تا زایمانت راحتترباشه

اصلا از زایمان طبیعی نترس گلی من دوتا زایمان طبیعی داشتم انگار معجزه است ک درد هاتو تحمل میکنی
زایمان دومم همین ک رسیدم بیمارستان مستیقم بردنم زایشگاه برای ب دنبا آوردن
و اون لحظات بهترین شیرین ترین لحظه های عمرت باقی میمونن وقتی ک فارق شدی بچه رو میزارن رو شکمت بهترین لحظه است بی صبرانه منتظرم ک دوباره چنین لحظه ای رو تجربه کنم

چرا سزارین نمیری ؟ نمیدونم تجربه ی طبیعی ندارم ولی خوب به هر حال درد داره ،من اولی رو سزارین شدم دردم در حده درد پریودی بود ولی بدن با بدن فرق داره شاید یکی سزارین بیشتر درد. بکشه طبیعی کم و برعکس

یعنی چی باید حتما طبیعی باشه؟؟ سزارین نمیشه؟😑

واسه باز شدن دهانه رحمم هفته های آخر شیاف گل مغربی استفاده کن .رو توپ هم بشین ورزش کن

هرکسی یجورع دردش همع مثع هم نیستن یکی از صبح تا شب درد میکنع یکی سع ساعت

دوباره میچرخه واسه من هر دفعه میرم سونو یه مدل هستش یکبار سفالیک یکبار بریج الانم عرضی شده

سوال های مرتبط