خانما چی بخورم که پلاکتم بیاد بالا

۱ پاسخ

مال منم پایینه بخاطر دیابتم دکتر گفت نمیتونم داروی پلاکتو بخورم بجاش بهم آسپرین داد
ولی چند ماه اول نخوردم بجای اون اسفناج ک سبزیجات و اینا زیاد میخوردم اما فقط پلاکتمو ثابت نگه داشت بالا نبرد

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری