سلام بچه ها چی خوبه برای تشکیل قلب😉ممنون میشم بهم بگید

۱۰ پاسخ

خرما و اب انار یا خود انار

سیب.به.مویز.تخم مرغ محلی.نخود آب عالیه

بادوم درختی؛ موز ؛ مویز سوره حجرات عالیه،

خرما خیلی موثره و به

عزیزم دکتر من گفت همه اینایی ک گفتن دوستان خوبه فقط بادوم درختی روزی حداقل ۱۰ تا با چیزایی مثل کشک قره پنیر ماست ... چیزایی ک کلسیوم داره فک کنم

انار و‌بادام درختی

سیب و بادوم خام

گردو موز خرما کشمش چیزای قوی خلاصه

شیر و خرما

شیر خرما میوه قرآن هم حوبه فک کنم میگن سوره حجرات اگه اشتباه نکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری