۶ پاسخ

منم سونو انومالی دادم 5300

سونوها کلاآزاده،منم همه بیمه تکمیلی دارم هم بیمه پایه ولی همش آزاد

فک‌کنم ۵ ۶ تومن شده

من دو روز پیش انجام دادم ۶۴۴۰

من دیروز انجام دادم بیمه پایه‌م تامین اجتماعی بود، تکمیلی هم داشتم اما حسابش نکرد، هزینش ۴ میلیون ۸۰ هزار تومن شد🤦‍♀️

من هفته پیش 4200دادم انومالی

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری