منم سونو انومالی دادم 5300
سونوها کلاآزاده،منم همه بیمه تکمیلی دارم هم بیمه پایه ولی همش آزاد
فککنم ۵ ۶ تومن شده
من دو روز پیش انجام دادم ۶۴۴۰
من دیروز انجام دادم بیمه پایهم تامین اجتماعی بود، تکمیلی هم داشتم اما حسابش نکرد، هزینش ۴ میلیون ۸۰ هزار تومن شد🤦♀️
من هفته پیش 4200دادم انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.