من خودم نوشابه و فست فود و سوسیس کالباس و چیپس وپفک و قهوه و آبمیوه های غیرطبیعی وشیرینی و سس و همه ی اینا رو حذف کردم
من ک نوشابع همه چی میخورم😂😂😭😭فق بعدش یکم استرس میگیرم
هیچی، انقدر بد ویار بودم که میگفتن تو فقط یه چی بخور زنده بمونی مهم نیست چی باشه... ۷ کیلو کم کردم، الانم غذاها خیلی به دلم نیست بیشتر میوه و اینا میخورم
والا هیچی😂
به نامخدا
هیچی
فست فود و نوشابه و شیرینی جات کلا حذف کردم یادم نمیاد آخرین بار کی خوردم، ب جاش مغزیجات میخورم،بخاطر همین اصافه وزن زیاد نداشتم و خیلیا فک میکنن باردار نیستم
منم. عایت میکنن اما نه درحدی که اگه بهم دوتا چیپس پفکی تعارف کردن برندارم بگم ننننه نمیخورم ضرر داره خداییی درحد بکی دوتا هیچی نمیشه.مثلا ازاول بندری نخورده بودم جدیدا یکم خوردم.نوسابه خییییلی کم درحد یه قلوپ
اوایل که اصلا میل نداشتم با گریه غذا میخوردم همونم بالا میآوردم الان خودمم نخوام از گشنگی معده درد میگیرم بیشتر خامه مربا میخوردم بین وعده هام تغذیه الحمدالله بهتر شده مفیده ولی چیز های مضر مثل دلستر و چیپس و بستنی و شیرینیجات هم میخورم سعی کردم ترک کنم ولی به خودم سخت نمیگیرم
من مراعات کردم اگرم چیزی خوردم در حد ناخونک زدن بوده هوسم بخوابه
هیچی... همه چی میخورم
سعی میکنم چیزای مضر نخورم ولی بابت اندازه خوردن اصلا رعایت نمیکنم
هرروزم دارم چاق میشم
چرت و پرت نمیخورم یا فقط ناخونک میزنم
هر چی مقویه میخورم
خیییییلی زیاد
😐منم همه چی مخورم رعایت نمیکنم
تا الان هیچی ولی چون کار به جای باریک کشیده دستور اومده شیرینی جات را کلا کنار بزاریم تا دوهفته ببینیم چی میشه 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.