۱ پاسخ

من عدس و سیب زمینی رو می پزم بعد له می کنم میذارم یکم از گرما بیفته بعد تخم مرغ و نمک و زردچوبه میزنم و یکدست که شد با قاشق میریزم تو تابه روغن داغ و دورشو صاف می کنم سرخ بشه
شوید هم یکم میریزم چون میگن عدس سرده

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🍡 مامان مارشمالو🍡 ۳ سالگی