۳ پاسخ

من چندروز پوشک دوسایز بزرگتر بستم براش.
شلوارپاش نکردم.
دوروز اول پمادروبه پوشکش میزدم بعد میبستم تا پوشک به زخم نخوره .بعددوروزکه حمومش کردم دیگه پمادرو مستقیم به زخم وحلقه میزدم.
چهارروزکه تموم شد دقیقا اولین ساعات روزپنجم حلقه افتاده. بعداونم بازهردفعه که پوشک میکنم پمادشومیزنم قطع نکردم.تاچسبندگی نگیره

پوشک یه سایز بزرگتر براش ببند ،،، دو سه روز اول رعایت کن بعد التهابش میخابه تا اینکه خشک بشه و حلقه بیوفته

چقد شد هزینه ؟منم میخام حلقه ختنه کنم

سوال های مرتبط