۱۰ پاسخ

باید پوشک کنی یکی از دلایلی که درد داره اینه که پوشک نکردی

حتما باید استامینوفن بدی چون ممکنه تب هم بکنه

بعد ۳ روز هم بزارش تو اب ولرم زودتر حلقش میوفته

عزیزم‌ محافظ ختنه بگیر از داروخانه راحت‌پوشکش‌کن گریه و بیتابی منکه پسرم تا سع روز داشت ولی بعضی هاهم فقد همون روز اول بی تابی و‌گریه داره استامینوفن بهش بده قطره پاراکید دوبرابر وزنش هر ۴ ساعت بهش بده بعد از ۲۴ ساعت بکنش هر ۶ ساعت دیگه باز بعد از ۲۴ ساعت قطعش کن نده

چرا پس قطره استامینوفن نداده دکتر خنگ
استامینوفن پاراکید دوبرابر وزن بچت مثلا پسر من ۵ کیلوعه ۱۰ قطره دادم هر ۶ ساعت
و شربت سفالکسیک هر ۸ ساعت ۱ سی سی
۲ روز اول اینارو بده
پمادشم روزی ۲ بار بزن

اولین جیش روبکنه دیگه تمومه راحت میشید جیغ نمیزنه دیگه تندتند شیربده قنداب بده جیش کنه خوب میشع

قطره استامینوفن بده

من روش بخیه پسرمو سه روز پیش ختنه کردم
دکتر بهش استامینوفن پاراکید داد گفت هر ۶ ساعت دو برابر وزنش قطره بده یعنی اگه وزنش ۴ کیلوئه ۸ قطره پاراکید هر ۶ ساعت بهش بده
با همین پمادی که عکسشو گذاشتی بهش داد

بهش قطره استامینوفن دو برابر وزنش هر شیش یا چهار ساعت یکبار بده

پوشکش کن حتما با جیش خودش زودتر خوب میشه روز اول پوشک نکن بعد پوشکش کن

سوال های مرتبط