بچه پوشک سرماخوردگی

تصویر
۹ پاسخ

ای بابا خب وقتی برین ک نباشه یا خواهرا برین خونه همدیگه یا خونه خاله ای مادربزرگی

وقتی میری میتونی تنها باهاش حرف بزنی ؟
ب نظرم برو بشین پیشش بگو چقدر دلم برا بچگیم تنگ شده ک همش کنارت بودم تو بغلت بودم کلی از خاطرات خوبتون براش بگو و بخند وقتی دیدی یخش باز شد بگو بابا چیزی شده ؟ حس میکنم یه مدته دلت تنهایی میخواد و وقتی با خودم فکر میکنم ک نمیخوای ما بیاییم پیشت قلبم هزار تکه میشه مطمعن باش هر داستانی باشه رفع میشه

عزیزم شاید بچه هاتون شیطونی میکنن منظور بچه ی تو و خواهرت
خونه اونا رو بهم می ریزن و بازی میکنن
افراد مسن زیاد تحمل شلوغی رو ندارن

بخاطر سروصدای بچه ها نیست؟!!
پدر و مادرا سنشون که بالا میره تحمل
هیچی ندارن دیگه

بروسربزن که بعدافسوس نخوری ولی نهاروشام نمون بیاخونتون پیش شوهرت هم بهونه بچه بیاربگواذیت میکنه دوتاخواهربریدخونه همدیگه مادرتونم دعوت کنید باهم باشید
حتما سن پدرتون بالاکه اختیارخونه دست برادرتون افتاده

سنشون بالا هست؟

ناراحت نباش پیش میاد،خیلیا اینجورین
کمتر برو

شاید از چیزی ناراحته.

آخه چرا ؟ خیلی عجیبه ؟

سوال های مرتبط

مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان ماهلین 🌙🩷👼🏻 مامان ماهلین 🌙🩷👼🏻 ۲ سالگی