#پوشک
#سرماخوردگی

تصویر
۳ پاسخ

من پاپریکا ساده میزنم به مرغ و گوشت مخلوطی ک برا لازانیا درست میکنم ماكارونی
دودیش به سیب زمینی میگن خوب میشه

طعم دود میگیره دیگه

من پودر پاپریکا میزنم ب مرغ دودی شو نخوردم ببینم چجوریه

سوال های مرتبط

مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان ماهلین 🌙🩷👼🏻 مامان ماهلین 🌙🩷👼🏻 ۲ سالگی