مامانا وچای نبات بخورم ضرر داره سردیم شده ؟؟

۳ پاسخ

گلی شما رفتی سونو چی بهت گفت چند من رفتم گفت فعلا یه ساک ریز دیده میشه و ۳ هفته دیگه بیا اسمی از کیسه زرده هم نیاورد برا شما چی گفت ؟؟؟؟

زعفرانی نباشه بخور چه ضرری منم خوردم چندبار سردی کردنی. اما از اون سفید ها بود زعفرانی نبود

آره ضرر داره نبات نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آرسام 😍😍 مامان آرسام 😍😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه جونم مامان معجزه جونم ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری