۵ پاسخ

فک کنم منظورش اینه همون اول بجاآب برا پختن فرنی شیر ۱۲۰ تا بریزی بعد ک میپزه ب غلظت میرسه دیگ
ولی الان شیر پاستوریزه زوده واسه بچه های ما ک پنج ماهن
همون آب بریز بعد ۱۵سیسی شیر خشک رفقیقش کن

بهداشت دیوونن

منکع اول آرد برنج و با آب ترکیب میکردم میزاشتمش ب قوام ک اومد با یکم شیر خشک حل شده رقیقش میکردم

نه بابا زیاده. واسه ۲ قاشق مرباخوری ۳۰ سی سی کافیه

بر اساس اون درست نکن خودت یبار دریت کن دستت میاد چشمی چقدر ارد چقدر شیر بریزی ،

سوال های مرتبط