یدونه صفر تعداد کم بگیر
صفر برای نوزاد نارس ، نوزاد بالای ۲/۵باشه سایز یک میگیرن ، به نظرم صفر نگیر اگه احیانا نیاز شد همون موقع بگیر ، چون ممکن براش کوچیک باشه
من همین الان داروخونه بودم یک گرفتم گفت حتما صفرم بگیر..دیگ از هرکدوم یه بسته گرفتم
اره درسته مرسی
من یک گرفتم بنظرم اومد صفر خیلی کوچیکه
روی مای بیبی ها نوشته ۳ تا ۵ کیلو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.