طبق تجربه این ۲۴ روزم بهت میگم اصلا استرس نداشته باش پسرم رو ۱۸ بستری شد بعد ۳ روز اومد رو ۷ مرخص شدم دوباره رفت رو ۱۳ دستگاه آوردم خونه اومد ۸ دکتر قطره داد و قرص بعدش رو ۱۱ اومد دیگم بالا نرفت تا اون شب که بردمش دوباره دکتر گفت رو ۱۱ و خطرناک نیست و دوروز پیش اومد رو ۶ که دکتر گفت قطره رو هم قطع کن. فقط تنها چیزی که میتونه به بچت کمک کنه که خوب بشه شیر خشک من دقیقا تو این ۲۴ روز هم خودمو داشتم از بین میبردم هم بچمو چون شیر خودمو میخورد منم فقط سردی و خنکی میخوردم که بچم خوب بشه اما بدنم داغون شده از درد الان دوروز بهش شیر خشک میدم زردیش از بین رفته کنارش خودم گرمی میخورم به اندازه و بچمم شیر میدم دوبار در روز که سینم از شیر نیوفته
سلام عزیزم نترس ب دکترا اعتماد کن بذار زدیش زیر ده اومد مرخص میشی ، زدی ک درمان نشه یه عمر گرفتاری خوشحال باش ک بستریه زیر نظر دکتر و پرستاراس
چند. بود زردیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.