کی اینجا فشارخون داره؟؟ قرص مصرف میکنین

۴ پاسخ

اینه قرصم

تصویر

دروزی نصف قرص بعد صبحانه میخورم

من عزیزم

سلام خانومها ازبستگانمون برا سومین بار حامله شده وناخواسته بوده کاملا چی بخوره سقط بشه شرایط دنیااوردنشو ندارن تازه هم هست جنین کوچیکه

سوال های مرتبط