امگا۳ تا کی باید مصرف بشه؟

۵ پاسخ

وااای من همش یادم میره امگا بخورم یعنی معضلی شده برام.. چون دوبار در هفته س کلا فراموشش میکنم😔😔

دکتر من گفت تا هفته ۳۶

اره عزیزم هفته ای یدونه

من ۲۴ هفته ام دکتر هنوز بهم نداده چرا؟

من از۱۷هفته میخورم

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وششم بارداری