اگه راه بریم که عیب نداره برای ازمایش قند بی دومی وسومی

۳ پاسخ

درحد چن دیقه قدم زدن تو خود ازمایشگاه که حالت جا بیاد اوکییه ولی فعالیت کنی یا درحد پیاده روی باشه قندت افت میکنه کاذب

به من گفتن راه نباید بری،نباید بخوابی،چیزی هم نباید بخوری بعد اینکه محلول رو خوردی تا پایان ازمایش

نباید تحرک داشت

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری