سلام تامیتونی ماهی بخوربرای افزایش شیرمادرخوبه خثاگ بخوربهترین چیزکه میتونه شیرین مادرزیادکنه همین دوتا
فقط چیزای تند و پر ادویه نخور خیلی اذیت میشه نی نی
ماکارونی هم نفاخه راستی
آبگوشت. آب کله پاچه مخصوصا آب شیردان عاااااالیه
همه چی بخور جز حبوبات
هرچی بخوری واسه اولین بار نفخ میکنه بعد عادت میکنه
من چون وقت نمیکنم غذا بپزم تن ماهی میخورم
ماهی شیرو زیاد میکنه
پودر گالاکتومید بخر بخور عالیه
دلستر تلخ
قرص لاکتاول
اب هویج
حلیم.فرنی شیر آبگوشت بدون نخود
گوشت و برنج چایی و خرما دمنوش
کلا دستت به دهنت باشه گشنه نمون
شب ها موقعی که میخوابه یک درجه شیر خشک بده فقط...شب تو خواب بده تا خوب بخوابه ک خودت هم استراحت کنی شیر میاد ب سینه عزیزم نینی با شیر خودت بیشتر تغذیه بشه تو این شرایط
عزیزم نسکافه شیر افزا هست صبح شب بخور با دلستر خوبه و کپسول رازیانه خیلی خوبه شیر افزا هست چای خرما هم عالیه همه رو بخور
برا افزایش شیر، رازیانه. تخم شوید و شنبلیله دم کن و بخور. شادونه، شیر و عسل، ماش. سوپ جو خیلی خوبه
منم شیرم بعضی وقتا کمه. دکتر گفت وقتی میبینی سیر نمیشه شیر خشکش بده فقط حواست باشه اول شیر خودت رو حتما بدی و بعد از شیر خودت شیر خشک بده
من روزی ۲بار شیر خشک میدم
جگر، کباب، آبگوشت،لبنیات ،آجیل و میوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.