خب جیش نداره بچه تواین سن ۳۴یاعت جیش نداره
من دخترم ظهر تا حالا جیش نکرده لابد جیش نداره دخترم خوابید پاشد هنوز میگه جیش نداره
چند وقته از پوشک گرفتی ؟
من پسرم شده صبح تا شب نرفته دستشویی به زور بردم خودم
عزیزم بچت دیگه بزرگه انقدرا هم جیش نمیکنه بعد سعی کن خودش بگه اینکه تو یک ساعت تو بخوای ببریش اذیتش میکنه
منم دخترمو چندوقته از پوشک گرفتم نهایتا 4 بار در طول 12ساعت بره
پسر من ۳.۴ ساعت یبار میره گاهی هم بیشتر😑 داشته باشه میگه خب
خب زوده صبر کن
اگه روز اولشه ،تو دستت میاد کم کم
دیگه بجه های این سنی ک از پوشک میگیریشون بزرگن ،هر نیم ساعت نمیخواد
هر دو ساعت شاید لازم بشه
خب نداره حتما
یه ساعت خوب کمه
مگه چقدر اب خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.