۹ پاسخ

خب جیش نداره بچه تواین سن ۳۴یاعت جیش نداره

من دخترم ظهر تا حالا جیش نکرده لابد جیش نداره دخترم خوابید پاشد هنوز میگه جیش نداره

چند وقته از پوشک گرفتی ؟
من پسرم شده صبح تا شب نرفته دستشویی به زور بردم خودم

عزیزم بچت دیگه بزرگه انقدرا هم جیش نمیکنه بعد سعی کن خودش بگه اینکه تو یک ساعت تو بخوای ببریش اذیتش میکنه

منم دخترمو چندوقته از پوشک گرفتم نهایتا 4 بار در طول 12ساعت بره

پسر من ۳.۴ ساعت یبار میره گاهی هم بیشتر😑 داشته باشه میگه خب

خب زوده صبر کن
اگه روز اولشه ،تو دستت میاد کم کم
دیگه بجه های این سنی ک از پوشک میگیریشون بزرگن ،هر نیم ساعت نمیخواد
هر دو ساعت شاید لازم بشه

خب نداره حتما

یه ساعت خوب کمه
مگه چقدر اب خورده

سوال های مرتبط

مامان آریو مامان آریو ۳ سالگی
پوشک گیری سختتر از چیزی بود که فکر میکردم.
روز اول با بی تجربگی شروع کردم.بهش گفتم که باید باهاش بای بای کنیم و پوشک بو میده.بریم دستشویی جیش کنیم و باباهاش بای بای کنیم..
جایزه و برچسب و هر چی لازم بود حاضر کردم..
از بد شانسی خودمم پریود شدم..
سه ساعت خودشو نگه داشت و آخرش روی موکت بووم...یهو ادرارش ریخت و وحشت کرد...یک ساعت بعد دوباره روی فرش...یک ساعت بعد دوباره روی فرش...فقط بخاطر اینکه میترسید خودشو نگه میداشت و میومد روی فرش کارشو میکرد...منم به گریه افتادم..اخرش تسلیم شدم و دوباره پوشکش کردم..
دیروز روز دوم بود..از ساعت پنج غروب با اینکه پوشک بود هر نیم ساعت میبردبم دستشویی و حیاط و تا ساعت ۱۲ اصلا پوشکش خیس نشد..
اما امروز که روز سومه اصلا دلش نمیخواد ادرار کنه...بهش گفتم پوشکت باید خشک باشه وتمیز..اما اذیت میکنه..
ابنم بگه تا صبح پوشکش پر از جیشه...
پوشک انوزشی هم خریدم که خوشش نمباد تن کنه...
ابن تنها راهه که پوشک پاش کنم و هر نیم ساعت باز کنم ببرم برای ادرار