من از همین الان هنوز زایمان نکردم دارم افسردگی میگیرم همش ناراحتم از اینکه تا چند وقت دیگه چیزی تو شکمم نیست که با تکون خوردنش کلی ذوق کنم و با تکون نخوردن نگرانش بشم. واسه بدنیا اومدنش خیلی خوشحالم که میبینمش ولی دلم واسه الانش خیلی تنگ میشه دارم افسرده میشم دیگه😢
هیچ زمان میخواد من میزم بیرون یکم بعترمیشم باز
وای خیلی حس بدیه
سعی میکنمتنهانمونم ولی مگه تاکی میشه یا به کسی بگم ببادپیشم یاخودم برم جاییم نمیشه رفت
من داشتم دچارش میشدم ولی به روزای خوبم فک میکردم بع اینده بچم فعلا افسردگی نگرفتم مقاومت کردم،ولی ت دوران بارداری بدجور افسردگی گرفتم
پاشو یکم به خودت برس اینجوری ک کاری نکنی بدتر میشی
هیچی ادم ب خودکشی فکر میکنه واقعا حالم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.