۶ پاسخ

من از همین الان هنوز زایمان نکردم دارم افسردگی میگیرم همش ناراحتم از اینکه تا چند وقت دیگه چیزی تو شکمم نیست که با تکون خوردنش کلی ذوق کنم و با تکون نخوردن نگرانش بشم. واسه بدنیا اومدنش خیلی خوشحالم که میبینمش ولی دلم واسه الانش خیلی تنگ میشه دارم افسرده میشم دیگه😢

هیچ زمان میخواد من میزم بیرون یکم بعترمیشم باز

وای خیلی حس بدیه
سعی میکنم‌تنهانمونم ولی مگه تاکی میشه یا به کسی بگم ببادپیشم یاخودم برم جاییم نمیشه رفت

من داشتم دچارش میشدم ولی به روزای خوبم فک میکردم بع اینده بچم فعلا افسردگی نگرفتم مقاومت کردم،ولی ت دوران بارداری بدجور افسردگی گرفتم

پاشو یکم به خودت برس اینجوری ک کاری نکنی بدتر میشی

هیچی ادم ب خ‌ودکشی فکر میکنه واقعا حالم بده

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۳ ماهگی
مامان ماهرو مامان ماهرو هفته سی‌وهشتم بارداری