۶ پاسخ

ن نمیخاد اگه نیاز بود همونجا میخری

من دادم ب بچم همون روز اول چون سزارینی بودم و تا وقتی خودم از شیرم گرفتمش سینمو میگرفت و شیشه هم

شیر خشک با سرنگ از کنار سینه مادر بهش بدین که همزمان بمکه و بعدا سینه بگیره

تاجایی که من میدونم شیرخشک نمیزارن
ولي بردی برای اینکه بچه بعداسینتو بگیره باسرنگ آروم آروم بهش بده

من سزارین شدم شیرم نمیومد پسرم خیلی گشنه بود همش گریه میکرد
خود پرستارا تو سرنگ شیرخشک درست کردن اوردن بهش دادن ، البته بیمارستانم خصوصی بود . خودم شیرخشک نبرده بودم.

سلام عزیزم ببر محل نده کسی هم حرفی زد بگو شیر میدوشم تو شیشه میدم بچم دخالت نکن ،بچه مهمه ده روز تا یکماه اول وزن بگیره و کم نکنه که با شیر مادر خیلی هم مادر اذیته هم بچه

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد