بله بنده در هر سه بار داریم و البته بعد از هر دو زایمان قبلیم
خیلی خیلی خیلی آروم بی تفاوت نسبت به حل دنیا
همش داخل یک اتاق ساعتها ساعتها
یک آدم عادی ولی از درون یک چراغ خاموش
۳ماه اول حاملگیم داشتم اوخ خدا نیاره یک حال کثیفیه
منم داشتم به شدت از حامله بودنم از بچه ام از خودم از خونه و شوهرم بدم میومد اصلا خوشحال نبودم همه چیز تاریک بود
بشدت دلم میخواد تنها باشم
من سر بچه قبلی هم تو بارداری هم بعداز زایمان افسردگی داشتم.خیلی حالم بدبود
من 😂 اصلا چیز خوبی نیس خاهر بهش فکر نکن 🫠
قرصی چیزی هست بخوریم یعنی؟
منم گرفتم همش دلم میخاد گریه کنم به شدت استرسی شدم بد اینجوری که میشم دلم منقبض میشه
منم همینطور 😭😥
ظاهرا من گرفتم
دو سه روزه به بهونه های الکی گریه میکنم مدام نشخوار فکری دارم خودخوری میکنم 🥲
بله من هم بارداری هم زایمان افسردگی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.