منم گریم میگیره ولی دلم نمیخواد تنهاخونه وایستم بیرون همش میخوام برم تا دو کلمه صحبت میکردم گریم میگرفت این یعنی افسرده شدم من تا چند روز اینطوری بودی
بله عزیزم ما هممون افسردگی بارداری گرفتیم😆
ینی من ک از ۸ صب تا ۸ شب بیرون پ جنب و جوش سر کار و بگو و بخند با دوست و اشنا
الان کِز کردم یه گوشه
عین افسرده ها میخوابم
دراز میکشم
به دیوار نکاه میکنم
دلم نمییخوواد بیرون برم
نمیخوام برم پیش کسی یا کسی بیاد پیشم
نای اینکه به خودم برسم ندارم
ژولیده و ترکیده ام
حوصله ی حرف و بحث و جمع و خلاصه هیچیو ندارم
و با کمترین حرکت و حرفی اشکم میریزه
و به یه چیزای مسخره و چرتی ناراحت میشم و گریه میکنم
خودمم میدونم نباید اهمیت بدم ولی دست خودم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.