باید حتما بری دکتر عزیزم وبادکترت درمیون بزاری
حتما به دکترت بگو بخاطر کمبود ویتامین تو بدن اینجوری میشه بهت دارو میده
کمبود آهن
کم خونی داری
خیلی ویار عجیب باحالیه انگار این چنوخ خیلی دیدم ت گهواره
خوردن خاک و تربت حرامه مگر برای درمان بیماری😕
این هوس خاک هم دلیل علمی داره، حتما برو دکتر تا بهت دارو بده
یکی از اهل بیت گفته بودن تربت رو فقط باید به نیت شفا و کام گرفتن نوزاد استفاده کرد وگرنه مثل خوردن گوشت ما اهل بیت میمونه💔
یعنی قشنگ قورت میدی ؟منم یبار فیلمشو دیدم دلم خواست حواسمو پرت کردم نخورم 😂😂
ب دکتر بگو. در جریان بزاری بهتره. تو همین گهواره نوشته بود اگر ب مهر و خاک و یه سری چیزای عجیب ویار کردید حتما باید با دکتر در جریان بزارید
منم میخوردم ولی دیدم ضرر داره الان دیکه فقط بو میکنم ولی خیلی کلافم که نمیتونم بخورم
مهر بخوری بچت
بچه ی با خدا و با نمازی میشه😂
منم شنیدم کمبود آهن هست باز به دکترت بگو
چراااا اه مهر اخه
چه جالبببب چجورییی ینی خوشمزه س؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.