۷ پاسخ

دختر من دعوا میکنه جیغ گریه لجبازی شدید بغلم کننن بغلم کن نه کفش نمیخام اوووه یکاری میکنه اگر دو تا مجلس زنونه مردونه باشه بغلم کن بریم پیش بابام ب باباش میگه برم پیش مامان همینطور لج گریه تا برگردیم ولی نزدم فقط فحشش میدم اونم منو میزنه 🫠

شاید پیش فعالی داره ببرش دکتر یا با مشاور حرف بزن

پسرا کلا شلوغ وپر جنب وجوشن سعی کن بااین موضوع کناربیا. خونه کسی که خیلی باهاش راحت نیستی ومعذبی نرو. من پسرم12سالشه خونه خیلیا نمیرم چون پسرم شلوغی میکنه راحت نیستم بااینکه خیلی بهم میگن چرانمیای وازاین جورحرفا

منم دیوونه شدم تو تنها نیستی...میگن بحران ۳تا۴سالگیه ..خیلی لجباز وسرتق مسشن ..فقط باید تحمل کنیم

سه سالگی همینجوری هست بهش محبت کن...با بازی آرومش کن میدونم سخته منم دارم تلاشمو میکنم

عزیزم توتنهانیستی پسره منم همینجوریه ولی نگران نباش خوب میشه پسره من تاحالاچندبارم گم شده یعنی به حدی اذیت میکنه که خودشم میگه مامان میدونم پسربدی ام ولی من خیلی دوستت دارم بچه های اینجوری خودشونم میفهمن ولی چون هنوزبه تکامل نرسیدن نمیتونن خودشونوکنترل کنن

عزیزم💔

سوال های مرتبط