من چی بگم که یکساله تو ۱۳ هفته گیر کردم🤣🤣اصلا نمیگذره
منم 15 روز دیگه باشید برم فعلا هم بخاطر هماتوم استراحت مطلقم بخاطر همین بیشتر زمان سخت میگذره
آره خیلی سخت میگذره من خیلی نگرانم هر کار میکنم نمیتونم بهش فک نکنم
برای منم سخت میگزره۶هفته دیگ باید برم سونوگرافی انتی...
هعی نگو با حالت تهوع و سردرد و معده درد و اینا هرروزم یساله
توکل کن به خدا هرچی خیره برات پیش میاد انشالا❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.