۶ پاسخ

من چی بگم که یکساله تو ۱۳ هفته گیر کردم🤣🤣اصلا نمیگذره

منم 15 روز دیگه باشید برم فعلا هم بخاطر هماتوم استراحت مطلقم بخاطر همین بیشتر زمان سخت میگذره

آره خیلی سخت میگذره من خیلی نگرانم هر کار میکنم نمیتونم بهش فک نکنم

برای منم سخت میگزره۶هفته دیگ باید برم سونوگرافی انتی‌‌‌...

هعی نگو با حالت تهوع و سردرد و معده درد و اینا هرروزم یساله

توکل کن به خدا هرچی خیره برات پیش میاد انشالا❤️

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته دهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته بیست‌ودوم بارداری