۳ پاسخ

دوسه روز دیگه احتمالا کم شه منم ۱۰ روزگی رو که رد کردم دیگه الان فقط لکه های خیلی کم میبینم

منم زیاد بود دکتر بهم قرص داد

نشاسته بریز روی آب سرد بعد شیرین کن بخور

سوال های مرتبط

مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی