۵ پاسخ

پسر منم اصلن ارتباطش با بچه ها خوب نیست دوست داره دوست داشته باشه ولی خودش شروع کننده نیست معمولا

خوبه ولی بعضی بچه ها اصلا روابط عمومیشون خوب نیست بچم میره هی سمتشون خوشم نمیات

اره پسر منم میاد میگه من اومدم 🤪😂

من دخترم اصلا رابطه نمیگیره با کسی
خجالتی.حرف نمیزنه.جواب کسی را نمیده

اره
خیلی
خوبه
ماهم پارک میریم
همتا بعضی موقع ها
مثلا یکی رو پیدا میکنه
ازش میپرسه اسمت چیه؟؟
دیگه شروع میشه😊

سوال های مرتبط