بستگی به شرایط بدنی بچه داره بعضی ها اصلا دستگاه نمیرن بعضی ها حداقل یک هفته داخل دستگاه می مانن
من جفت دخترام ۳۵هفته دنیا اومدن مشکلی نداشتن اصلا دستگاه نرفتن
بچم ۳۵هفته ۵ روز به دنیا اومد ۶ روز دستگاه بود
سه تا از نوه هامون توی ۳۲ و ۳۴ و ۳۵ هفته به دنبا اومدن بین ۴۸تا۳۶ساعت زیر دستگاه بودن بعدش مرخص شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.