بعد زایمان چطوری شکمتون رو تخت کردین؟

۱۱ پاسخ

https://rubika.ir/joing/BADDIAJBF0EKWIQSFAQDARWFAROZLDWK
گپ دورهمی مامان ها

دوستان خودتون دعوت کنید 😍
گروه تازه تاسیس شده انشاالله همه عضو میشن و افراد بیشتر میشه
کسی خواست روبیکا پیام بدین تا لینک بفرستم
@fatee888
یا ایدی تون بزارید تا لینک براتون ارسال کنم

من بشکه ای کردم 😩😩

خیلی بده اویزون مونده سزارین بد جمع میشه یا اصلا جمع نمیشه لامصب 😣😣😣 از اول تو بیمارستان بستم ولی فایده نداشت

فقط با کم خوری شکم من تخت تخته
شوهرم میگه از قبل از بچه دار شدن هم لاغر تر کردی

مال من تخت نشده🙁

رژیم

مال من تغییر نکرده 😂 فقط موقع پریودی شکم بند میبندم هم تو روند کمتر شدن درد کمک میکنه هم فرم میده دیگ 🙂

تصویر

من شکمم تخت نشده 😐

فهمیدی به منم بگو

من از بیمارستان ک اومدم خونه با ی شال خیلی محکم شکممو بستم الان دیگه هیچی ندارم

از تو بیمارستان باید گن میبستی

سوال های مرتبط