کیابامن هستن چه چیزایی میخورین من ترشی

تصویر
۶ پاسخ

من ن از چیزی خوشم میاد ن بد فقط گوشت مرغ عین همیشه بهم نمیچسبه😂

منم عاشق ترشیم
اصلا نمیتونم چیز شیرین بخورم حتی به چیز شیرین فکر میکنم حالم بد میشه

من عاشق چیزا ترشم

منم فعلا هیچییی

فعلا هیچ و هیچ

من عاشق ترشی و آش دوغ 😍😍

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری