خیلی بده باید صبحانه روحتما بخوری وباید شبا زود بخوابی مثلا یازده نهایت ۱۲ خواب باشی خواب کافی خودش خیلی فواید داره برای رشد بچه ات
چرا خب خوب نیست.منم ۱۲ میخوابم ده صبح صبحونه میخورم تایم وعده هات رو تنظیم کن دیرو زود نشه زیاد و هر وعده رو هم جای خودش داشته باشد ف نکن حتی بشه با خوردن نون پنیر
ولی سعی کن تایم خوابت رو تنظیم کنی که زودتر بخوابی
اینجوری هم برای خودت بهتره هم بچه
نه عزیزم مشکلی به وجود نمیاد براش
من خودم ۱۲ میخوابم و ۹ صبح صبحانه میخورم
وای منم ایجوریم هیچی میلم نمبکشه اص انگار باردار نبستم 😒
بچه از بدن تو تغذیه میکنه ولی تو ضعیف میشی ک ی صبحانه سبک بخور منم اصلا از صبحانه خوشم نمیاد ولی دو لقمه پنیر و گردو میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.