یه قاشق مربا خوری آرد برنج، تقریبا یه استکان آب جوش هم قاطیش می کنی، بزار. و حرارت ملایم و مرتب هم بزن تا شبیه ماست بشه ، بعد که از حرارت افتاد از شیرخشک یا شیر خودت قاطیش کن فرنی باید شل باشه رقیق , مثل شیر غلیظ
بعد کم کم سفتش می کنی به مرور
تا ده روز فقط فرنی اونم یک وعده عصر،با دوسه تا قاشق خودش شروع کن، برنج خوب بگیر ،بشور قشنگ بزار خشک خشک بشه ، توی به سینی ،روی بخاری زود خشک میشه، بعد با آسیاب پودرش کن ،آرد بشه ،بعد الکش کن،، ،بعد ده روز فرنی بیاد وعده صبحانه ، عصر سوپ بده
از فرنی شل شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.