دخترم نه پستونک میگیره نه شیشه شیر اما چند سری اینقد گرسنش بود شیشه رو دادم گرفت درکل فقط سینه و شیر خودمو میخوره،وقتی ام خودم نباشم با قطره چکان بهش شیر میدن🤷🏻♀️
بچه من نگرفت.میگن شیشه اونت رو میگیره بچه .دیگ پسر من به غذا افتاد نگرفتم
بچه من که نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.