۳ پاسخ

دخترم نه پستونک میگیره نه شیشه شیر اما چند سری اینقد گرسنش بود شیشه رو دادم گرفت درکل فقط سینه و شیر خودمو میخوره،وقتی ام خودم نباشم با قطره چکان بهش شیر میدن🤷🏻‍♀️

بچه من نگرفت.میگن شیشه اونت رو میگیره بچه .دیگ پسر من به غذا افتاد نگرفتم

بچه من که نگرفت

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۸ ماهگی
مامان دخملی🩷🎀🩰 مامان دخملی🩷🎀🩰 ۱۱ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی