چجوری سوپ خوشمزه درس می‌کنید

۳ پاسخ

پیاز زیاد، قرص عصاره، جوی پوست کنده که حسابی خیس خورده و پخته، تایم پخت طولانی. سینه مرغ(نه گردن و بال وجاهای دیگه)، جعفری به مقدار نرمال، زیادش بدمزه میکنه کمش طعم نمیده فقط بریزی داخل سوپ دقیقه ۹۰ و خاموش کنی.

پیاز رو نگینی خورد کن سرخ کن مرغ رو بپز و ریش ریش کن و به پیازت اضافه کن فلفل دلمه و جو پرک و زرشک بریز اب قلم هم اگه داری بریز عالی میشه قارچ و سبزی تر هم خورد کن و توش بریز هویج هو خواستی نگینی کن و در نهایت رشته سوپ میریزم😁

باامکانات خوب🤣

سوال های مرتبط