بچها نفخ حبوبات و چجوری میگیرین

۹ پاسخ

یه شب قبل میریزم تو آب چند تیکه خیار قاچ شده میندازم داخلش تا صبح آبشو خالی میکنم نفخش گرفته شه

تو آب بزار تا ۲۴ ساعت
هر چند ساعت آبش رو عوض کن

خیس کردنی با اب گرم خیس کن یه تیکه خیارم بنداز توش

من دوبار میجوشونم ابشو دور میریزم

ی روز بخیسون تو اب

مثلا لپه رو

سلام حبوبات رو با آب گرم بشور و توی یه ظرف لپه رو بریز و با آب گرم پرش کن بذار چند ساعتی بمونه و طی این مدت ۳,۴ بار آبش رو عوض کن ، حبوبات اگر با آب سرد شسته و نفخ گرفته بشه دیر پز میشه

خیس کن باآب و هردوساعت آبشو عوض کن تا یک و نیم روز...نذاری آب داخلش بمونه ها عوض کن بومیگیره

یه روز خیس میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی