۶ پاسخ

منم دقیق مثل شما تو یه ماه ۴ کیلو اضافه کردم دکتر گفت زیاده رژیمم رو رعایت کردم هندونه و طالبی کمتر بخور چاق کننده س برنج رو شبا خیلی کم کن و چیزای شیرین کم بخور بعد به دکترت بگو مولتی ویتامین و کلسیم رو یه روز در میان بخوری من هر روز میخوردم چاق شدم یه روز در میان میخورم

من این دوماهه اخری خیلی میرم بالاقبلش اصا زیادنکردم🫤🫤دوهفته ای یه کیلو دارم زیادمیشم وزن خودم بالابود

من تا الان ۷ کیلو اضافه کردم، اصلا شیرینی جات و بیسکوییت نمیخورم نون فقط سنگک میخورم اینا خیلی تاثیر داره

هفته تو بودم تو یک هفته ۴کیلو رفتم بالا😂تو ک از ماه پیشه

میوه بخور بجاش

هنوز جا داری خواهر، چ بخوای چ نخوای اضافه میشه😩مثل من

سوال های مرتبط