خانم ها برای زایمان طبیعی چیکار كنیم تا بخیه نخوریم؟

۷ پاسخ

بخیه خوبه ک جم تر میشی

در هر صورت بخیه رو میخوری چون باید یکم با تیغ ببرن تا بچه بیاد بیرون ولی یکی ۴ تا بخیه میخوره یکی ۴۰ تا

ماساژ پرینه با روغن هر شب اون اخراش باعث میشه کمتر بخیه بخوری تو کلاسای زایمان میگنا
من که هنوز نزاییدم😅

به پرستار ها بگی برش نمیزنن

شکم اول میخوری ولی اگر وررش کنی و ماما همراه یعنی امادگی بدنی داشته باشی کمتر میخوری
من خواهرم شکم اولش ماما همراه نداشت اذیت شد دومی رو ماما همراه گرفت بخیه نخورد و به شدت راضی بود میگفت تازه فهمیدم زایمان کردن یعنی چی😂😅

ماما بگیر باهات کار کنه از الان .. باید یوگا کار کنی و پیاده روی

زایمان اولته؟

سوال های مرتبط

مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری