بخیه خوبه ک جم تر میشی
در هر صورت بخیه رو میخوری چون باید یکم با تیغ ببرن تا بچه بیاد بیرون ولی یکی ۴ تا بخیه میخوره یکی ۴۰ تا
ماساژ پرینه با روغن هر شب اون اخراش باعث میشه کمتر بخیه بخوری تو کلاسای زایمان میگنا
من که هنوز نزاییدم😅
به پرستار ها بگی برش نمیزنن
شکم اول میخوری ولی اگر وررش کنی و ماما همراه یعنی امادگی بدنی داشته باشی کمتر میخوری
من خواهرم شکم اولش ماما همراه نداشت اذیت شد دومی رو ماما همراه گرفت بخیه نخورد و به شدت راضی بود میگفت تازه فهمیدم زایمان کردن یعنی چی😂😅
ماما بگیر باهات کار کنه از الان .. باید یوگا کار کنی و پیاده روی
زایمان اولته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.