۴ پاسخ

من بچه اولم و ۳۷ هفته و ۳ روز بخاطر پارگی کیسه اب زایمان کردم . بچم ۲۸۰۰ وزنش بود ولی خیلی راحت سزارین شدم و بعدشم مشکلی نداشتم اصلا . ورزش کن دیگه پله برو کار کن

بزار وارد ۳۸هفته و بالا بشی تو پیاده روی ورزشتو داشته باش به موقع بچه دنیا میاد عجله نکن زود دنیا بیاد خودت اذیت میشی یا کولیک و ریفلاکس داره یا وزنش کمه دختر اولم ۳۷هفته ۴روز به دنیا اومد خیلی کوچولو بود بچم وزنش کم بود و ریفلاکس داشت موقع زایمان لگنم اماده نبود اذیت شدم بخاطر پارگی کیسه اب زود مجبور شدم زایمان کنم

۳۷ کامله یعنی منم از ۳۶ ورزش کنم

این کارو نکن هرچی زودتر بیاد احتمال کولیک و رفلاکس بیشتره اشتباه منو نکن

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی