سونو رشد نینی من 💖💖چشم نقوله🥹😁

تصویر
۱۲ پاسخ

نترس چشم نمیخوره همه بچه دارن عزیزم

ماشالله😘😘😘

منم براسنو وزن رفتم ساعت نه نیم وقتم بود

امروز اونجا بودی

فقط به باسنش فکر میکنم آدم دلش میخواد گازش بگیره 🤣😍

ای خدا گوگولی ۱کیلونیمه 😍فسقلی

ااااای جانم خدا حفظش کنه گل دختر ناز و تپلی خاله رو 😍🥰
براش اسپند دود کن .🧿🧿🧿
دختر منم نزدیک ۴ کیلو بود به دنیا اومد .الانم خدا ...خدا...میکنم این دخملم تپل باشه .
به نظرت من فردا برم دکتر برام سونو رشد مینویسه

ماشاءالله لاحول و لا قوة الا باالله😘

سلام گلم ببخشید اولین سونو رشد که انجام دادید؟
آخه من ۲۸ هفته انجام دادم سونو داپلر خواستم ببینم دوباره نیازه انجام دادنش

طول سرویکست چند بود

چند کیلو بود

عزیزم ب سلامتی بیاد بغلت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیـــا🤍 مامان پرنیـــا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری