نترس چشم نمیخوره همه بچه دارن عزیزم
ماشالله😘😘😘
منم براسنو وزن رفتم ساعت نه نیم وقتم بود
امروز اونجا بودی
فقط به باسنش فکر میکنم آدم دلش میخواد گازش بگیره 🤣😍
ای خدا گوگولی ۱کیلونیمه 😍فسقلی
ااااای جانم خدا حفظش کنه گل دختر ناز و تپلی خاله رو 😍🥰
براش اسپند دود کن .🧿🧿🧿
دختر منم نزدیک ۴ کیلو بود به دنیا اومد .الانم خدا ...خدا...میکنم این دخملم تپل باشه .
به نظرت من فردا برم دکتر برام سونو رشد مینویسه
ماشاءالله لاحول و لا قوة الا باالله😘
سلام گلم ببخشید اولین سونو رشد که انجام دادید؟
آخه من ۲۸ هفته انجام دادم سونو داپلر خواستم ببینم دوباره نیازه انجام دادنش
طول سرویکست چند بود
چند کیلو بود
عزیزم ب سلامتی بیاد بغلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.