۱۱ پاسخ

من فقط مویز میخوردم

من دلم شیرینی میخواد شیره انگور میخورم.مخصوصا صبحانه

شیرینی های طبیعی دیگه عزیزم اونم. در حد متعادل

اتفاقا خرما خیلیم خوبه کلا قندهای طبیعی عیب نداره

دس رو دلم نذار که خونه😭 دو روزه عین بز فقط سبزیجات و یکم پروتئین میخورم چون هر چیز دیگه ای ضرر داره برا تنبلی تخمدانم 😑💔

خرما چرا خوب نیسسسس؟؟ من هرروز میخورم بجای شکر و قند
منم اندومتریوز دارم

استویا به مقدار کم تو اوتمیلو پنکیک و ... کن

بیسکوییت سبوس دار رژیمی بگیر
خیلیم خوشمزس

همه چیزهای طبیعی مثل کشمش انجیر توت خشک مویز قوتو شیره انگور بخور

دقیقاً 🥲
دلم بستی میخواد🤩
شربت 🤤
باقلوا🫠
چای نبات غلیییظ☹️

کشمش چی؟

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری