کن که تنها بودم کاری نداره فقط بهونه میگیره پاشو قنداق کن بعدم استامینوفن بخوره همش خوابه
من از ده روزگی دخترم تنها بودم تا الان غربالگری هم خودم تنها بردم ۱۴ روزگیش بردم حمام کمکی چی واکسنه دیگه
من گفتم یهو تو شب تب میکنه خواب میمونم نمیفهمم رفتم خونه مامانم
کمک منم فکر میکردم تنها میتونم نتونستم
سخت نیست فقط یکم بهونه میاره اونم با۴ساعت استامینوفن بدی اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.