۵ پاسخ

کن که تنها بودم کاری نداره فقط بهونه میگیره پاشو قنداق کن بعدم استامینوفن بخوره همش خوابه

من از ده روزگی دخترم تنها بودم تا الان غربالگری هم خودم تنها بردم ۱۴ روزگیش بردم حمام کمکی چی واکسنه دیگه

من گفتم یهو تو شب تب میکنه خواب میمونم نمی‌فهمم رفتم خونه مامانم

کمک منم فکر میکردم تنها میتونم نتونستم

سخت نیست فقط یکم بهونه میاره اونم با۴ساعت استامینوفن بدی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان والا جان مامان والا جان ۳ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان شاهان پسرم 🧿👑 مامان شاهان پسرم 🧿👑 ۱۲ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۱۶ ماهگی