سلام عزیزم هرماده غذایی سه روز میدی ک به اصطلاح تست حساسیت گرفته باشی اگه اسهال شد جوش زیاد بالا آوردن زیاد نشونه حساسیته این از این.
از پوره سیب یا فرنی میتونی شروع کنی روز اول یک روز دوم دو روز سوم و سه قاشق چ خ میدی تا ۲۰روز تک وعده بعدش دو وعده میکنی.
فرنی
پوره سیب
پوره موز
اواکادو
کدوحلوایی
هویج
سیبزمینی
و میتونی مخطوطی از این دونوعو بدی مثلا سیب زمینی با کدو حلوایی هرسوالی داری بپرس راستی بعد هر غذا آب جوشیده سردردشده بده حتما
روز اول دو قاشق روزای بعد یه قاشق بیشتر بعد از یه هفته که دیده ارومیه به هیچی حساسیت نداره و دل درد نمیشه هر چقدر خورد بهش بده
منم مثل شمام🤣شوقشم دارم🥳
من درخواستام پر شده
دوست داشني درخواست بده هر چي درست كرديم بزاريم استفاده كنيم
از فرنی شروع کن بعد پوره بده 3 روز تست بگیر هر چیزی که میدی سیب درختی هویج کدو حلوایی سیب زمینی آووکادو موز اینارو میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.