خانمااا من از ازمایش غربالگری دوم چیزی سر در نمیارم
بیاین بگبن چطورهه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من اولی انجام دادم و همه چی اکی بود. ولی روی نتیجش زده غربالگری دوم پیشنهاد می شود. البته سنم ۳۵ هست.

عزیزم دکتر خواست انجام بدید یا خودت اختیاری انجام دادی؟

نتیجه خوبه 👍🏻

هزینه اش چقدر شد؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری