تو این هفته طبیعیه اینجوری بشی منم اینجوری بودم خیلی وزن کم کردم بگرد ببین چی بیشتر میل داری اونو بخور تا به مرور تغذیه ات بهتر بشه .
منم همینطور بود سه ماه دوم بهتر میشی
وای خوشبحالت من دارم اضافه وزن میگیرم دایما گشنمه 🤕
میشه برای آخرین تایپیک منم نظر بذارید 🩵
به زور کباب بخور
عزیزم لازم نیست حجیم خاری کنیه آدم. نگران نباش چندقاشق برنج برای وعده غذایی خوبه. خرما بخور گردو آجیل بخور شیربخورـ. سبزیجات گازبزن بخور. 🤤
خیلی بده منم مشکل تورو دارم عزیزم
از هفته های اول همبن مدلی بود تا به الان . متاسفانه از همه چیز بدم میاد از همه غذا ها حتی از بو ها
گفتن سیرابی بخوری خوب میشی منم به طور عادی بدم میاد اما خب با هزار تا بد بختی اونم امتحان کردم رو من جواب نداد اما بعضیا شنیدم خوردن خوب شدن میخوای یکم امتحان کن سیرابی کباب شده رو.
مولتی ویتامین بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.