دوستان من شیر محلی گرفتم زیاد بیست دقیقه هم جوشید میتونم بخورم؟؟؟؟

۷ پاسخ

نه چون استریل نمیشه، و اینکه شیری که ۲۰ دقیقه بجوشه هیچ هاصیتی نداره و مثل اینه که اب خوردی 👌

من نمی‌خورم میترسم،حوصله دردسر ندارم، البته بدمم میاد✌️

بخور چیزی نمیشه من از اول بارداری میخورم

نیم تا یک ساعت رو شعله خیلیییی کم بجوشون

والاقبلاهمه میخوردن مشکلی نبود اماالان به هاطرتب مالت میگن که باجوشیدن ازبین نمیره.البته خیلی کم ممکن حیوناداشته باشن.امااگرحتی آدم غیرباردارهم مبتلابشه ممکن دوسه هفته بیمارستان بستریش کنن واس بارداربودن خیلی خطرناکه ریسک نکن همون پاستوریزه بخور

بخور منم میخورم باردارم

سعی کن از شیر پاستوریزه استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری