نه چون استریل نمیشه، و اینکه شیری که ۲۰ دقیقه بجوشه هیچ هاصیتی نداره و مثل اینه که اب خوردی 👌
من نمیخورم میترسم،حوصله دردسر ندارم، البته بدمم میاد✌️
بخور چیزی نمیشه من از اول بارداری میخورم
نیم تا یک ساعت رو شعله خیلیییی کم بجوشون
والاقبلاهمه میخوردن مشکلی نبود اماالان به هاطرتب مالت میگن که باجوشیدن ازبین نمیره.البته خیلی کم ممکن حیوناداشته باشن.امااگرحتی آدم غیرباردارهم مبتلابشه ممکن دوسه هفته بیمارستان بستریش کنن واس بارداربودن خیلی خطرناکه ریسک نکن همون پاستوریزه بخور
بخور منم میخورم باردارم
سعی کن از شیر پاستوریزه استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.