لبنیات محلی حتی بستنی که با شیر محلی درست شده باشه ممنوعه بخاطر احتمال باکتری بوتولیسم
من که میخورم هم کره محلی هم ماست هم پنیر فقط شیر رو پاستوریزه میخورم
من نباشه میمیرم از گرسنگی بخدا... هیچی نمیتونم بخورم جز پنیر و ماست اونم محلی میگیرم
من پنیر باز لیقوان خیلی دوست دارم ،، هروقت میگیره برام میشورمش خودم اب نمک خیلی کم درست میکنم میریزم روش ک زیاد شور نباشع
من که میخورم
منکه نمیخورم شیر و پنیر و دوغ محلی کلا
ولی ماست شو همیشه میخورم چون ویارم رو ماست ترش بود 🥲🙁
من ریسک نکردم نخوردم احتمالا پاستوریزه نباشن و نمک زیادی دارن
نه،حتما باید پاستوریزه باشه،شیر هم باید اگه محلیه حسابی بجوشونی.
من ک از اول میخوردم
البته با گردو بخوری بهتری
منکه همیشه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.