۸ پاسخ

من میخورم از دکتر هم پرسیدم گفت اشکالی نداره بخور

سلام عزیزم میگن فقط شیر رو مجازی بخوری اونم چون تو خونه خودت میجوشونی.بطتنی سنتی کشک پنیر دوغ ماست ممنوعه

ن بابا چ مشکلی ؟م ک عاشق لبنیاتم هرچی باشه فق لبنیات باشه .

نه بابا مشکلی نیست اما اگه مثل من فقط پنیر مدل لیقوان یا تبریزی دوست داری،
پنیر کارخونه ای بلغاری بخر عین مزه تبریزیه برا شرکت پگاه

میخوای خیالت راحت باشه غیر پاستوریزه نخور، مخصوصا پنیر

چون پاستوریزه نیس نخوری بهتر

می گن نخوری بهتره

منک میخورم هر روز صب

سوال های مرتبط

مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی